صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: علیرضا

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 28036
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


روزشمار محرم عاشورا
ابزار پرش به بالا

تعبیر خواب آنلاین

پخش زنده حرم
روزشمار فاطمیه ساعت فلش مذهبی
روزشمار غدیر
زیارت عاشورا
دعای فرج
وضعیت یاهو مذهبی







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


شیعه ی راه علیم

ذکر کاشف الکرب

نوشته شده توسط علیرضا در جمعه 14 شهريور 1393


ولایت مولا علی(ع)

روزی قنبر و مولای متقیان حضرت علی (ع) در بیابانی داشتند میرفتند که مردی را دیدند که با لباس های بی هیبت , لباسهایی که دور از انسانیت بود راه افتادند . قنبر گفت آقای من این چه کسی است ؟ مولامون فرمودند: اون شخص شیطانه . حضرت وقنبر جلوتر رفتند تا اینکه به شیطان رسیدند.مولا از شیطان پرسید:ای شیطان آیا تو امیدی به روز قیامت هم داری. گفت : آری من امیدم فقط به ولایت توست.

 

 

ذکر کاشف الکرب

نوشته شده توسط علیرضا در پنج شنبه 13 شهريور 1393


دوازده دلیل براینکه علی(ع)رابه زورشمشیربه مسجد بردند.

از دوازده دلیلی که مولای غریبمون رو به زور به مسجد بردند و از ایشان بیعت گرفتند , 4مورد را الن برای شما میگم و بقیشو در قسمت های بعد.

1)ابوجعفربلاذری احمدبن جابر بغدادی متوفی سال 279 قمری که از موثقین و مورخین معروف میباشد در تاریخ خود روایت نموده که چون ابوبکر علی(ع)رابرای بیعت طلبید و قبول نکرد,عمر را فرستاد آتشی آوردکه خانه را بسوزاند,حضرت فاطمه (ع)بر در خانه اوراملاقات کرد,فرمود:ای پسر خطاب آمده ای خانه را بر من بسوزانی,گفت:آری این عمل قوی تر است در آنچه پدرت آورده است.

2)عزالدین ابن ابی الحدیدمعتزلی و محمد بن جریر طبری که معتمد ترین مورخین سنی ها روایت کرده اند که عمر با اسیدبن خضیر و سلمه بن اسلم و جماعتی به در خانه علی رفتند ,عمر گفت :بیرون آیید والآ خانه را بر شما می سوزانم.

3)این خزابه در کتاب غرر از زیدبن اسلم روایت کرده که گفت:من از آنها بودم که به امر هیزم برداشتم وبه در خانه فاطمه بردیم در وقتی که علی و اصحابش از بیعت ابا نمودند,عمر به فاطمه گفت بیرون کن هرکه در این خانه است والا خانه و هر که در این خانه است میسوزانم,در آن وقت علی و حسنین و فاطمه و جماعتی از صحابه و بنی هاشم در آن خانه بودند,فاطمه فرمود:آیا خانه را بر من و فرزندانم میسوزانی .,گفت بلی والله ـا بیرون آیند و بیعت کنند با خلیفه پیغمبر.

4)ابن عبدربه که از مشاهیر علمای سنی هاست در ص63جزءسوم عقدالفریدنوشته که علی(ع)وعباس در خانه فاطمه نشسته بودند.ابوبکر به عمر گفت:برو اینها را بیاوراگر ابا از آمدن کنند با ایشان قنال کن,پس عمر آتشی بر داشت وآمد که خانه را بسوزاند فاطمه بر در خانه آمده فرمود:ای پسر خطلب آمده ای که خانه مارا بسوزانی؟گفت :بلی الخ

ادامه دارد.......

ذکر کاشف الکرب

نوشته شده توسط علیرضا در یک شنبه 9 شهريور 1393


حاج حسین عینی فرد..

ذکر کاشف الکرب

نوشته شده توسط علیرضا در شنبه 8 شهريور 1393


لعنت بر داعش

سال 2011 با ناآرام شدن سوریه این کشور محل جولان گروهای تکفیری و تروریستی شد و اکنون سه سال است که با بحران و ناآرامی دست و پنجه نرم می کند

 در میان این گروه  از تکفیری ها عرب دیده می شوند تا تروریست های چشم آبی اما شاید نام داعش را بیشتر از بقیه گروه ها شنیده باشید. این گروه  که خود را دولت اسلامی عراق و شام می نامند حالا بعد از سوریه  به عراق رفته اند تا به خیال خود بتوانند بعد از ناکامی قسمتی  دیگر از دولت خود را در عراق به پیش ببرند.

داعش مدت سه ماه است که در عراق مشغول جنایات وحشتناک و غارت است. شاید روزی  نباشد که خبر جدیدی از جنایت های داعشی ها در رسانه ها منتشر نشود این گروه  تکفیری که با حمایت های مثلث عربی، غربی و  صهیونیستی به پیش می رود می خواهند مرکز خلافت خود را در شام بنا کند و در میدان اصلی آن نیز مجسمه یزید را بگذارند، اعتقادی که نشان از ریشه های  اعتقادی این گروه در پازل مدیریت صهیونیستی جهان دارد.

انها از بدو ورود به سوریه بارها به امکان مقدس هجوم برده و هتک حرمت ها انجام داده اند کاری که در عراق هم ادامه داده شد و حال کشورهای دیگر چون لبنان و ترکیه را تهدید می کنند، خطر آنها تا بیخ گوش کشورهای عربی حامی نیز رفته است. زمانی خبر ورود به مرزهای عربستان توسط این گروه منتشر شد اما تهدیدهای این گروه ایران را نیز در برگرفته است و چندی پیش  این گروهک در صفحات توئیتر خطاب به تمامی شیعیان نوشت: «رافضی»ها بدانند که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.

 آنها  از تمامی مسلمانان درخواست کرده بودند که برای تطهیر زمین از «رافضی»ها بسیج شوند، تا هر چه سریعتر اسلام اصیل در جهان جریان یابد.

ذکر کاشف الکرب

ادامه ی مطلب

نوشته شده توسط علیرضا در شنبه 8 شهريور 1393


اگه امام زمان (عج) جلوتون ظاهر میشد , چه کار میکردید؟ چه درد و دلی با ایشون میکردی؟

لطفا جواب ها را ارسال کنید تا در وب قرار بدم.

ذکر کاشف الکرب

نوشته شده توسط علیرضا در شنبه 8 شهريور 1393


عاشقان حضرت

((السلام علیک یا ساقی عطشان))

خدایا , پروردگارا به حق آقامون حضرت عباس , بی دست کربلا , ظهور مولامون امام زمان را نزدیک بگردان.

عاشقان حضرت عکس را در وب های خود کپی کنند و 110 مرتبه ذکر علی ولی الله را گویند.

آمین یا رب العالمین.

ذکر کاشف الکرب

نوشته شده توسط علیرضا در چهار شنبه 5 شهريور 1393


عقاید فرقه زیدیه

آنها کسانی هستند که خود را اتباع زید بن علی بن الحسین(ع) میدانند و زید را بعد از امام زین العابدین(ع) امام میدانند والحال در یمن و اطراف آن زیدیها بسیار میباشند.

عقیده آنها بر آنست که هر علوی فاطمی که عالم و زاهد و شجاع باشد و علاوه خروج به سیف و شمشیر نموده و مردم را دعوت به خود نماید آن امام است.و چون جناب زید در زمان خلافت هشام بن عبدالملک اموی به واسطه ظلم بنی امیه در کوفه خروج کرد و شربت شهادت نوشید او را امام دانسته و پیروی از او را بر خود حتم میدانند.

جناب زید ابدا ادعای امامت نداشته اما کسانی چنین تهمتی را به ایشان نسبت دادند.مردم را به امامت ایشان دعوت مینمایند و تشکیلاتی دادند به اصطلاح دکانی برای پیشرفت مقاصد خود باز نموده اند و آنها بر پنج فرقه گردیده اند:(( 1.مغیریه - 2.جارودیه - 3.ذکیریه - 4.خشبیه - 5.خلقیه ))

ذکر کاشف الکرب

نوشته شده توسط علیرضا در سه شنبه 4 شهريور 1393


حاج حسین عینی فرد

ذکر کاشف الکرب

نوشته شده توسط علیرضا در سه شنبه 4 شهريور 1393


حاج حسین عینی فرد(شاهکار فاطمیه)

ذکر کاشف الکرب

نوشته شده توسط علیرضا در سه شنبه 4 شهريور 1393


ذکر کاشف الکرب

نوشته شده توسط علیرضا در سه شنبه 28 مرداد 1393


محرم در  یکی از دبیرستانهای کشور به روایت تصویر.

ذکر کاشف الکرب

نوشته شده توسط علیرضا در سه شنبه 28 مرداد 1393


شهادت امام جعفر صادق(ع) را بر تمامی شیعیان واقعی آن حضرت تسلیت عرض مینماییم.

ذکر کاشف الکرب

نوشته شده توسط علیرضا در دو شنبه 27 مرداد 1393


کرامت حضرت عباس(ع)

ابوالزوجه این جانب , آیت الله آقای حاج شیخ میرزا محمد باقر زنجانی میگفتند:با عده ای از نجف اشرف برای زیارت امام حسین وارد کربلا شدیم و در مدرسه بادکوبه ایها اقامت کردیم. به رفقا گفتم به زیارت حضرت عباس بریم. یکی از طلبه ها گفت : حضرت عباس که امام نیست ! من خسته ام و حرم حضرت عباس نمیام , شما برید و بیاید بعدا من میرم زیارت امام حسین . وقتی برگشتیم دیدیم مدرسه شلوغ است . پرسیدیم چه خبر است؟ گفتند شیخی رفته مستراح و در چاه افتاده.وقتی او را در اوردند دیدیم همان رفیق ماست!یکی از رفقا گفت دیگه از این غلطا نکنی ها! گفت با حضرت شوخی کردم.یکی از رفقا گفت حضرت عباس هم با شما شوخی کرد والا شما را هلاک میکرد.

                                              

                                                                                                                       

                     

 

ذکر کاشف الکرب

نوشته شده توسط علیرضا در دو شنبه 27 مرداد 1393


بخشش امام حسین

و سلام و صلوات بر خاتم الرسل و اهل بیت ایشان.

عمر سعد در زمان امیرمومنان (حیدر کرار)خطایی انجام داد و او را به پیش حضرت علی اوردند.حضرت علی فرمودند که تو خطا کردی و باید حد اسلام رعایت شود و تو مجازات شوی . عمر سعد شروع به التماس کرد که اقا من بزرگ قبیله ام هستم اجازه نده آبروی من پیش اهل قبیلم بره مولا گفت باشه ولی باید یه نفر رو بیاری که برات آبرو گرو بذاره . امام حسن(کریم اهل بیت)وارد شد عمر سعد رفت و دامن امام حسن رو گرفت و گفت اقا برا من آبرو گرو بذار امام حسن فرمود عمرسعد برو تو به ما نمیخوری  در همین لحظه امام حسین وارد شد عمر به پیش امام رفت و گفت حسین جان اجازه نده ابروی من پیش خانواده ام بره امام حسین گفت باشه و رفتن به پیش امیر المومنین و ایشان کمی گریه کرد و گفت سعد به خاطر حسین بخشیدمت .زمانی که حسین(ع)رو جلوی در مسجد دید نگاهی به امام حسین (ع) کرد و گفت حسین جان جبران میکنم .روز عاشورا به جایی رسید که حضرت زینب به عمرسعدگفت ای عمر تو میدونی که ما ناموس پیغمبریم لااقل یه خیمه ی نیم سوخته به من بده این بچه ها رو ببرم اونجا.

ذکر کاشف الکرب

نوشته شده توسط علیرضا در پنج شنبه 23 مرداد 1393


:: استدلال لطمه زنی از زبان آیت الله العظمی احمدی اصفهانی دامت برکاته
:: مخالفت و جنگ عایشه با مولامون علی(ع)
:: دوری نمودن کبار صحابه از بیعت با ابوبکر
:: عینی فرد.حتما ببینید
:: شراب خوردن 10 نفر از صحابه پیغمبر در مجلس سری
:: رد کردن شهود فاطمه(ع) را در مورد فدک توسط خلفای ناحق
:: شکست ابوبکر و عمر در خیبر
:: اسناد گفتار عمر در جمله , لولا علی لهلک عمر
:: مهرداد صائمی.فوق العاده زیبا
:: شیعه ی راه علیم
:: ولایت مولا علی(ع)
:: دوازده دلیل براینکه علی(ع)رابه زورشمشیربه مسجد بردند.
:: حاج حسین عینی فرد..
:: لعنت بر داعش





عشق فقط یک کلام علی ولی الله. شیعه یعنی: عشق به بی بی پهلو شکسته...فاطمه زهرا. این مطالبی که شما مشاهده میکنید تمامش از کتابهای معتبر اهل تشیع و کتابهای معتبر سنی ها میباشد.
fazel_m1367@yahoo.com




:: آذر 1393;
:: آبان 1393;
:: شهريور 1393;
:: مرداد 1393;

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by tabassom